Vandring!

I helgen ska jag och Anna vandra i Lofsdalen! Fast det är ju inte bara vi utan våra mammor och några andra kompisar också, som gick i samma klass som oss i våran förra skola. Min familj har en stuga där så vi alla ska bo där! Det ska bli jätte kul och jag hoppas att alla andra också tycker det. 
 
I Tisdags och Ondsdags så tog jag hand om och red Ville. Det gick helt okej! Jag märkte lite nya saker han tycker om och några nya saker som är hans dåliga sidor. Men jag är väldigt nöjd med mitt val om att bli fodervärd på honom. Om några veckor så är det Jubileum på Rasta och då finns det en tävling där som heter Jubileumspokalen. Där ska Ville vara med och tävla, men inte med mig utan med hans andra fodervärd som heter Jenny. Jag hoppas att det kommer gå bra för dom och att dom tar hem allt!!! Lycka till!!!
 
Nu såhär när man bara går runt och vissa dagar hoppas på att snön inte ska falla så kommer några bilder från Lofsdalen (Okej snön kommer nog inte komma på ett tag ialla fall)
 



 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har också ställe i Lofsdalen! :D

Svar: Åååå vad kul då kanske vi ses i skidbacken i vinter! :)//Emma!
ponnyprinzessor.blogg.se

2012-09-15 @ 17:26:49
URL: http://tokigimadera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0