This or That!

Tänkte bara att ni skulle lära känna mig lite bättre (källa: hannahs blogg )
 
banan/äpple   //mmm!
häst/ponny   //ponnytiden är bästa tiden!
brunette/blond   //blond och läcker, tack det räcker!
glass/godis   //behöver jag ens säga något?
mobil/dator   //har min dator i mobilen, smarto!
linn olsson/nellie berntsson   //mycket roligare att läsa ponny än häst!
häst/hund   //skulle aldrig kunna välja!
skola/inte skola   //skulle inte säga nej till ett liv utan skolan
dansa/sjunga   //sjunger hela tiden och kan inte dansa...
hoppa/dressyr   //ååh! går inte att välja...
rida ut/rida inomhus   //mycket mysigare ute, om det är fint väder!
trava/galoppera   //mycket skönare!
falsterbo/globen horseshow   //har inte ens varit på falsterbo.
pojkvän/bästa kompis   //bästa kompisar kan man inte få för mkt av!
fälltävlan/galopp   //egentligen inget av det...
högklackat/converse   //converse=min vardag...!
sadel/barbacka   //kommer du ihåg att jag har barbacka-vecka?
lång/kort hår   //sparar!
vit/svart häst   //har ju lite av varje där! :P
John Whitaker/kingsland   //äsch jag vet inte men jag gillar kl:s vintercollektion!
Tacos/pizza   //nomnomnom
instagram/facebook   //instagram är vardag i bilder, facebook består av gilla-markeringar...
cola/fanta   //COCACOLA IM MY HEART!
gossip girl/Sex and the city   //inte sett gossip girl?
pretty little liars/true blood   // *kärlek*
justin bieber/1D   // *död*
blogg/facebook   //ni är bäst! 
 
Lite onödigt fakta om mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0