Känner mig rätt blond

Nu känner jag mig verkligen som en blondin. Jag går av 2 hållplatser för tidigt. Så jag behövde vänta ett tag på nästa tolva som nu gjorde så att jag hade 2 min på mig att springa över bron till bussen! :S men jag han för bussen var 2 min försenad. Det var tur för annars hade jag behövt vänta ganska länge.

Dag en idag da: Håltimme = sovmorgon första lektionen på matten sedan var det bara, spanska, NO och SO kvar på dagen. Vi slutade klockan 13.00. Då gick jag hem för att ta hand om valpisen tills lillebror kom hem.

Idag blir det Dressyr för Eva. Hon är lite stel i höger sida (eller det beror väl på vart man står?!) Så det blir mycket volter osv idag utöver tränings passet.

Puss och kram flummbanan.

Ps bilder ifrån igår kommer!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej!
Vad kul att du har haft Dixter på läger(haha, har nog redan sagt det) ;)
Men vad roligt att vi var på samma läger 2011! Juste.. kommer ihåg dig nu ;)
Du kan väl mejla mig istället så kan vi prata där? <3
[email protected]

2012-09-05 @ 20:57:23
URL: http://stallmupparna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0