Babacka-vecka!

Den här veckan har jag faktiskt lite barbacka-vecka! Rider barbacka så mycket som det går just för att få upp min sitts och misstolka mig INTE men "komma in i honom". Okej, det där lät bara helt fel men ni som rider förstår liksom känslan! ;)

Idag var det dressyr för Eva, som dom två andra ponnyprinzessorna redan har berättat, och det gick så himla bra! Nästan lika bra som igår! Det flöt på jättebra och han var mjuk och lösgjord hela tiden! Så sjukt kul att titta tillbaka på när jag red honom för en månad sedan då jag fick honom!
Sjukt stor skillnad! :D

Vi utvecklas med stormsteg och vi kommer inom kommande tid starta någon dressyrklass! Enligt mina planer alltså...! ;) Som Anna skrev i inlägget under så ska vi försöka fixa så att någon fotar på lördag, snacka om bildbrist!

Nej fy på mig! Nu satte jag mig vid datorn för att göra eng-läxan tills imorgon också blev det bloggning istället!?

Hörs!
/Nora
 
Arkivbild men ett framhoppningshinder från två veckor sedan! ;) Herregud var lågt.... ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0