Presentation Nora

 
Hejhopp alla glad filurer där ute!
 
Efter många hmmm och emm så blev mitt namn tillslut Nora, och ja, vad kan man säga om mig?
 
Jag är en tjej med mycket fart i men har också en mycket seriös sida (som visas max en gång varje årtionde!). Annars så har jag otroligt mycket överskottsenergi och jag hänger med på det mesta! 
 
Men nu lite om min ridning:
Jag rider inte direkt någon häst nu under sommarlovet eftersom att jag inte är hemma så mycket och drar snart ner till Göteborg, Köpenhamn och det där så då kommer jag att ha ett rejält uppbehåll från ridningen, men så fort jag kommer hem så åker jag ut till min foderponny Bella som står på Rastaborg och jag har haft sedan nyår nu men som jag bara har kvar till 30 augusti... :(
 
Men när något roligt tar slut så finns det alltid en mening med det och jag tror att meningen den är gången var att jag och Bella var så olika. Vi kom oftast bra överens men när det gäller hennes riktigt dåliga och tjuriga dagar så vågar man knappt gå nära mig, det vill jag säga!
Nejmen jag har lärt mig hur mycket som helst på Bella men nu så har jag bestämmt mig för att jag vill tävla. Så då var jag tvungen att hitta en ny pålle och nu så har jag hittat min drömprins, Dick Tracy från Karlshem! 
 
Dicksson kommer till mig direkt efter att jag har varit på ridläger på Karlshem (då jag troligen kommer att ha honom) som kommer att vara från 13/8-19/8. Det 20:onde kommer han att stå i en box på Rasta! 
Det kommer att bli riktigt kul med något nytt nu när jag har kämpat som en blådåre med Bella detta halvåret!
 
 
 
Nu så ska jag ut till stallet och säga hejdå till alla mina fina människor där innan jag kommer att åka imorgon..... ;(
 
Inlägg på mig och bella, övriga saker och vad jag köpte på hööks igår kommer när jag är tillbaka! 
 
Glöm inte att läsa Emmas press sedan när den kommer upp!! :)
 
Puss & Kram
Skumbanan! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0