Presentation Emma

 
Jaha nu blir det ju svårt att skriva lika bra som Nora. Men jag gör så gott jag kan.
Jag heter Emma jag är 13 år och precis lika hästtokig som Nora. Just nu har jag ingen häst. Men under skol året så hade jag en D-ponny som heter Blåbergets Kaliber. Fast han var inte min egen utan jag hyrde honom från Karlshems Gård. Dit ska jag coh Nora på ridläger sista veckan på sommarlovet:). Hoppas vi ses?
Nästa skol år så tänkte jag att jag ska ha en medryttar ponny som jag ska rida 3-4 ggr i veckan. Så nu håller jag på att se om jag kan hitta någon bra ponny som jag ska bli medryttare på. Helst ska den stå på Rastborg (för att det är världens bästa stall) men vi får se:). Jag och Nora kommer att ha denna blogg för att skriva om vårat häst liv men även lite om skolan och så. Vi har den för att det är roligt att blogga!!! Jag har även världens bästa hund!! Han heter Midas och är en mops som är ett och ett halvt år. Här kommer några bilder:
 
Här är jag och Kaliber efter den första tävlingen som inte var på Rastaborg.
 
 
I ett år bodde jag och min familj på Mallorca.
 
 
Här är Midas<3
Ja det var lite om mig och hoppas ni gillar våran blogg!!!!!
/En glad Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0