Svar på Kommentarer

Tänkte svara på lite kommentarer från förra inlägget nu!
 
  • Är ni i stallet alla dagar i veckan när ni har foderhäst?

    SVAR: Ja, jag har varit i stallet varje dag i veckan nu under detta år, fast inte mån då jag hade vildag. Emma har varit i stallet varje dag utan mån och sön. Mån= Vilodag. Sön= Lillasystern red.
    Nu på sommaren så är varken jag eller Emma i stallet då vi har för mycket att göra, Emma har ju inte ens någon häst att rida och jag är knappt hemma!
     
     
  • Kul att ni har startat en ny blogg tilsammans igen.

    SVAR: Ja! :) Båda började bli bloggsugna eftersom att vi båda har haft en lång bloggpause nu!
     
  • Hej! 

    Ni MÅSTE uppdatera MYCKET mera det blir skit tråkigt annars!!! Kan ni lägga upp lite bilder på er och hästarna? 

    Frågestund? 

    Idoler? 

    Vad ska ni ha för hästar? 

    Kram er blogg e bra men om ni uppdaterar blir det mycket bättre! <3333333333333333

    SVAR: Hej! Vad glad jag blir att du gillar bloggen! Självklart så ska vi försöka att bättra oss med  uppdateringen, och jag ska dra mitt strå från stacken och blogga så mycket jag kan nu medans Emma är i USA! Vi har tänkt att dra igång en frågestund nu innom kort så att ni kan få "lära känna oss"! Men tack för alla tips! Kram

     
    Tack för era kommentarer och jag hoppas att det blir fler! :)
     
    /Nora

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för svar! :)

2012-07-03 @ 23:53:07
Postat av: Anonym

Vart ska Dick stå?
Varför ska du hyra och inte köpa?
Hur är Dick att rida?
Pigg/seg?
Dum/snäll?
Vägar/ hoppar?
Vad har han gått för klasser?
Hur gammal är han?
;) tacksam för svar
Hur ska Emma göra i höst med häst och sånt?

2012-07-06 @ 15:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0