Moonshine :D

Idag blev det ingen ridning på galningen (Bella). Det var redan en tjej som hade ridit henne när jag kom!? Aja, Emma o jag frågade Mona om vi kunde rida några andra och då sa hon att vi kunde ta Moonshine (en b-ponny) och Honey (d-ponny som jag hade på foder i höstas).
Hahaha! Dom var verkligen inte vana vid att bli ledda, borstade, så i spilta och bli ridna!? :P Men man kan ju ändå förstå för att dom står ju i en megastor sommarhage dygnet runt och tjockar sig så någon vidare motion eller så får dom ju dock inte, men däremot stora ponny-sommar-magar! ;)
 
Imorgon så ska jag och Emma iallafall åka ut med bussen vid halv elva, så det blir en heldag men putsning på ponny, stövlar, sadlar och träns samt en lugn ritt och/eller longering.
 
Kommer mer uppdate nu då vi kommer igång så småningom! 
 
söt.eller.vad?
 
/Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0