Landat lite

HEJ nu har jag snart iallafall en fot på jorden skolan, hästarna och jag har kommit så jag kommer börja uppdatera nu. 
 
 Jag har nu en halvfoder ponny på prov (vad det nu innebär) i några veckor. Hon heter Dreamer och är en jättefin D-ponny från Holland. Ja mer vet jag faktiskt inte. Hon hoppar fantastiskt och går super i dressyren. 
 
KARLSHEM 

Jag Emma och Nora var på karlshem för några veckor sedan. Det var jättemysigt. Jag hade en fantastisk brun ponny som hette Dixter.
honom kommer jag aldrig glömma. Emma hade ett sto som hette Mary-Poppins och Nora hade Dickson (Djopie). 
Det är lite sent nu så det blir bara bilder! och inte någon mer text! 
H
Kanske inte den finaste bilden Nora och Dickson men det var den enda som jag hade. Jag vet att Emma har många fler.på 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ser din foder ponny ut? :)

2012-08-27 @ 10:47:23
Postat av: Ellinor

Hej!
Det är jag som hyr Dixter nu 2012-2013! Kika gärna in på min och mina kompisars blogg: stallmupparna.bloggplatsen.se!
:)
Ha det bra!

2012-08-29 @ 07:11:42
URL: http://stallmupparna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0