Hämta.....Namnförslag!?

Ikväll ska jag, mama och pappa åka och hämta Dick Tracy. 
Men vad ska jag kalla honom tycker ni!?
 
Tror inte Dick, även fast det är lättast! ;)
Några i stallet kallar honom redan från tidigare för Trasan, men den kallar man väll inte en dressyrponny?
 
Så frågan är, vad tycker ni att vi ska kalla honom!?
 
Alla förlag är bra förslag, själv har jag inga ;)
 
 
Nu blir det äta, byta om och sedan åka!!
 
Skolan var inte direkt hemsk och shcemat kunde varit sämre... Kul var det iallafall att en av våra riktigt bra kompisar har flyttat från AF till Äppelviken och går i våran paralellklass! :D Hon, jag och Emma var här hemma i eftermiddags, skojskoj!
 
Nej, enough is enough! Nu ska jag gå!
 
 
Kommer med uppdate så håll ögonen öppna! 
 
Haha, bild från förra året i Italien, miss it... :P
 
/Nora
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kallade honom krasan på mitt ridläger

2012-08-22 @ 21:35:37
Postat av: Anonym

trasan menade jag

2012-08-22 @ 21:35:57
Postat av: Anna

juppie
gjuppi
guppie

2012-08-22 @ 22:27:51
Postat av: Anonym

Kan inte kalla en snygg häst för trasan. Ta Dick eller tracy, Dick är ju ett vanligt killnamn i usa ex. Så ja, Dick är bäst. Men annars tracy!

2012-08-22 @ 23:04:30
Postat av: Sigrid

Hej Nora!
Förs och främst vill jag säga att du har VÄLDENS BÄSTA PONNY i dina händer! Jag saknar honom så otroligt och han lärde mig massor!
Då han stoghos mig så kallade vi honom för Dick, Dicksson eller Dicki ibland fläcken också på skämt.

Snällasnälla skulle du kunna mejla elr skicka medelande på fb(jag heter Sigrid Mårtenson) eller kommentera på min blogg för jag skulle jättejätte gärna vilja hålla kontakten med den som har min älskling efter mig;) <3
Skulle vara extremt snällt!

/Sigrid;)

PS: har massa söta bilder på Dicksson som du skulle kunna få om du vill ;)

2012-08-24 @ 08:25:17
URL: http://sigridofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0