Gallerian

Tänkte bara snabbt dra igenom vad jag har köpt idag;
 
- Rosa pennskrin, Sandbergs
 
- Kalender, Sandbergs
 
- Body Mist, som jag inte tyckte luktade så gott nu i efterhand så Frida fick den :P , Gina Tricot
 
- Superskön beige basic topp, Gina Tricot 
 
Blev väll inte hur mycket som helt men det mesta var på R E A . Synd bara att Gina inte hade fått inte mycket nytt alls utan försökte förtfarande sälja ut allt på rea... Brukar verkligen alltid hitta något där men det är otroligt svårt att shoppa den här tiden för att det är bara rea på rean och 50% 60% 70% 80% osv så man blir helt snurrig ;)
 
 
I stallet gick det bra!! Snabbt, smidigt och bra. 
2 nya privathästar, 2 nya ridskolehästar varav en hoppades, EN NY STALLKATTUNGE SOM ÄR SÅ SÖT SÅ ATT MAN SMÄÄÄLTTER!! ^.^
 
Och självklart så var det massa kul folk där som man inte har träffat på väldigt länge så det var skoj det också, även om jag inte hade tid med det utan bara städade boxen så fint jag kunde och sedan koncentrerade mig på att komma hem så snabbt som möjligt!
 
 
Skola imorgon... Dags att välja kläder och städa rummet som vanligt... jippi
 
Sedan sova och försöka ta in några jobbiga saker man fick reda på idag... Kan tyvärr inte skriva det här.
 
/Nora ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0