Anna

Halojjsan 
jag heter Anna och är den nya ponnyprinzessan. Tidigare har jag bloggat på en egen blogg som heter ponnyat.blogg.se. 
Jag har ridit i ca 7-8 år tror jag.
Jag tycker att dressyr är det roligaste nu men tidigare älskade jag att hoppa. Till hösten ska jag bli halv fodervärd på Rasta och rida där tre dagar i veckan. 
 
Förra året red en gång i veckan på Rasa och en på Äppelviken. På Äppelviken skötte jag min lilla sköthäst Sunnny som var fantastisk på många olika sätt men kunde vara lite sur/arg i spiltan. Jag kommer sakna honom mest men jag tror vet att jag kommer åka dit och hälsa på så ofta jag kan. 
På rasta hamnade jag mest för att Emma och Nora var där. Men nu fattar jag verkligen varför dom ville dit (och bort ifrån Äppelviken). Rasta är ett toppen stall och det ska bli jätteroligt att rida där på heltid, eller halvtid kanske man säger! :D. 
 
Jag bor med min familj och mitt zoo. Zoot består av 2 kaniner Twix och Moppie, en hamster som heter pluppe och en liten hund som heter Melvin. Det är dom djuren vi vill ha, men sen finnes det en massa djur i trädgården och så men det har väll alla. 
Förutom hästar gillar jag att fota (jag har tagit bilderna som finns i headen), fotboll, musikal (sång, dans, teater) mm. 
 
om ni vill veta något mer kan ni kommentera!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0