Ville!

Idag är det en såndär slapp dag! Igår så var jag i stallet och red Ville. Vitales heter min nya foderhäst men han kallas för ville, så det är det jag kommer att skriva här på bloggen. Från början så skulle jag och Nora rida ut en lång tur som heter Lill Myra och sen skulle vi stanna och rida på en äng som ligger där, där det också finns en liten stock som man kan hoppa över. Men det skutade med att det blev ett litet gäng med:
Maja-Nadja
Jag-Ville
Nora-Dick
Klara-Iris
Louise-Baily
Så vi var rätt många som ville med, men vi red på långritten i 1h och 45 min. Det var jätte härligt och ängen var jätte bra att rida på så det kommer vi nog att göra snart igen. Då kan vi ju ta med oss en kamera så vi kan lägga ut en massa bilder här!!! 
Har precis tittat in på Hööks hemsida och hittat lite saker som jag skulle vilja ha, men först så ska jag spara lite pengar!;) Här är det:
Jag tror att det var allt! Men det kan jag ju bara drömma om ända tills julafton... <3
Hoppas att ni också kommer att ha en bra Söndag!!!
PS! Idag så kommer min föräldrar hem från Spanien!!!!!
 



Kommentarer
Postat av: Memme

Snyggt schabrak! Köpte ett sånt till Power Love i helgen... Haha! :)

2012-09-12 @ 16:04:43
URL: http://www.memmesfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0