Uteritt


Holoj
idag red jag och Emma ut. Nora gick med och fotade och var allmänt trevlig. 
Vi började med att titta på Nora när hon tävlade paye ´n jumpen. Det gick jätte bra för henne (enligt mig!). Sen så red jag ut. Vi började med att skritta runt lite i på rasta vägarna i skritt...Sedan försökte vi trava lite (Jag och Emma), det blev ganska misslyckat för min del. Dreamer tyckte att det var roligare att galoppera upp för baken. Men så går det väl med en övertaggad ponny. 
 
Sen red jag och Emma vidare i skritt. När vi kom till ett ställe som man kunde trava på vid några hagar så gav Emma mig några tips på hur jag skulle få henne att trava långsamt, efter ett tag funkade det JÄTTEBRA hon travade superfint och jag var supernöjd. 
När vi hade skrittat ett tag så ville jag testa att trava igen....Det gick väl sådär. Det blev mest okontrolerad galopp   . 
 
Jag valde att avsluta på ridbanan i lite trav och galopp. Då var hon toppen. Mjuk och fin.  
 
OCH NU EN SUPER ATOMBOMB MED BILDER!
 
 
 
 
 
 


 
 






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0