Sunny

Hojhoj idag så har jag haft en najsig dag. Jag började 09.40 och slutade 11.50! Jag hade 2 lektioner, båda var roliga och intressanta.

Sen efter skolan gick jag Emma, Olivia och Frida ut med hundarna. Melvin min hund, Midas Emmas hund och Olivia som har samma ras som jag Bichon Havanaise den heter Totte. Hundarna funkade jätte bra ihop. Melvin lekta med alla, eller jag tror alla hundarna lekte med alla.

Sen bakade vi......det gick väl sisådär......det blev en kladdig kladd kaka men extra kladd. Eller som jag kallar det, "den varma klassiska kladkakasmeten"
Den blev god.
Efter vi hade ätit hade jag fotboll och sedan hälsade jag på Sunny. Åååå vad jag har saknat honom. Det var verkligen en av alla dagens höjdpunkter. Jag är så glad att ha träffat honom men samtidigt så rivs gamla minnen upp och saknaden blir värre. Grät lite men mår bättre nu.

Aaa lilla Sunny han kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta.

/Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur vet du vem Sunny är? :) kram

2012-09-10 @ 15:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0