Dressyr

Dressyr för Eva idag da:
Det går upp och ned så SJUKT mycket under ett ridpass. Ibland går det jätte bra och ibland rider jag som en helt grön gris. (mycket outbildad gris som rider). Eller jättebra går det väl aldrig. Men man kan får en hyfsat fin eftergift på henne.....Men det är en myckt ovanlig sak när jag rider henne.

Idag hade jag mitt nya träns. Det var fint och satt snyggt på henne.

Altså en grej som är lite knas är att oavsett hur mycket grejer man har så saknar man alltid något. Tycker jag iallafall. Jag har en lång lista på saker som "man måste ha" hehe. Enligt mammsen och pappsen är den listan väl mer "det som skulle vara kul att ha" listan.
Men aja.

Jag undrar om ni vill att jag ska förbättra någonting. Eller skriva mer om något??

//Anna

Bilderna är på Jenny och Jappen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa bild på tränset! :D och vilken storlek är det?

2012-09-12 @ 23:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0