Slutet?

Okej hörni, kommer verkligen att kåta jättedeppigt dethär men seriöst, ska vi verkligen fortsätta?

Tappar verkligen motivation och blogglust om ingen annan skriver, inte samma sak att blogga själv på en blogg med andra, Emma har skrivit 6 inlägg, jag och Anna 40-50+ var, känns som att vi kanske ska gå tillbaka till det gamla, var och en för sig?
Känns som att man bloggar för bloggen och dom andras skull, älskar att blogga! Det gör jag verkligen!
En sak här i livet som jag älskar och som man kan få fram saker här i livet.

Statistiken har jag inte ens vågat kolla på den senaste veckan, vet att jag bara kommer att bli besviken.
Att blogga flera stycken kan absolut bara jättekul och så ifall man gör det IHOP! Nu känns det inte som att vi gör det... Är någon med mig?


Är det här slutet för ponnyprinzessor eller bara en paus? Ifall det blir en paus kan jag lova er att ni kommer att hitta mig på någon annan blogg, en egen.
För somsagt så brinner jag för dethär och kommer INTE att sluta så länge jag har motivation och intressanta saker att skriva om! ;)


Jag vet deepshit inlägg men det kan inte hjälpas.

/Nora


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej du får inte sluta blogga :((

2012-10-07 @ 23:49:12
Postat av: Anonym

Nej du får inte sluta blogga :((

2012-10-07 @ 23:49:12
Postat av: Louise

Sluta inte blogga!!!!!! :( :'(

2012-10-08 @ 10:11:57
URL: http://mitthastliviord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0