In da kar

Nu sitter jag i bilden på väg till mitt landställe som jag kommer att tillbringa största delen av mitt sommarlov på! Kommer att försöka att uppdatera så mycket det går, försöker skriva typ en gång varannan dag iallafall, om jag har något intressant att skriva!! På landet så kommer jag att bli brun, bada, chilla, ha kul, rida islandshästar och HA KUL! :) Har 5 olika hästaffärer att genomsöka och leta saker till Dick i!!! :D Nu så ska jag göra lite andra saker, om man nu kan göra någonting i en bil där syrran har hörlurar i öronen och inte är kontaktbar, två päron som bara pratar om konstiga saker och en iPad men 13 % batteri på? Kommentera om ni har några tips!!! Puss på er! /Nora

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kan sova? 💤💗

Svar: Medans du sitter och sjunger för fulla halsar brevid mig!? :D
ponnyprinzessor.blogg.se

2012-06-29 @ 19:51:54
Postat av: Frida

Ja såklart? 💗

2012-06-29 @ 20:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0