Marie Glebenius

Marie är en glad och härlig tjej som man alltid kan lita på!
Kommer man till stallet och är lite deppig blir man nästan alltid på bättre humör när man hör att Marie går runt och sjunger, vilket händer ganska ofta! ;)
 
Marie rider verkligen riktigt bra, har en egen häst som heter Stockmosens Tindra som är en jäkel på både hoppning och dressyr! Dem tog hem KM i Dressyr 2012 och har varit med i Rastas div.lll lag nu på våren! Till höst blir det div.ll om inte jag har fattat det hela fel!
 
När jag började på Bella så var det till stor del Marie som hjälpte mig! Hon red Bella, tipsade och hade lektioner för mig! När jag t.ex ramlade ner i ett dike dagen innan en klubb-tävling så var Marie den som red Bella åt mig och det är jag fortfarande väldigt tacksam över!
 
Jag är inte den som precis går ut och skriver såhär på bloggen men Marie är verkligen värd all kred i världen, hon har gått igenom saker som ingen annan skulle kunna föreställa sig skulle kunna hända. Men hon tänker framåt och har alltid ett leenade på läpparna! Visst, hon har en mamma som är ridlärare inklusive en riktigt bra tränare! Och hon får därmed rida den andra tränarens häst!!
Det är inte varje tjej här i världen som får MVG på ridprovet till Strömsholm ska jag bara säga! :)
 
Jag läser Maries blogg flera gånger om dagen! Så bara så att du vet Marie, JAG HÅLLER KOLL PÅ DEJ ;) 
Världens bästa förebild hörrni! 
 
p.s om du blev sugen på att göra ett länkbyte så är det bara att säga till! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söta ni är!
Men uppdatera blöggen bättre ;)
Heja Heja! :D
PUSS <3

2012-08-15 @ 09:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0