Världens Bästa Dag!

Ååh! Är så himla glad!!

Skolan:
- Vi börjar klockan 9.40 (vi som har bild o form på eleens val har håltimme hela ht)
- Vi har håltimme på svenskan vilket innebär att vi slutar 12.00!!
- Vi har bara 2 lektioner
- Varav en av dom är mitt favvo-ämne So.
- Vi får potatisbullar till lunch

Och dom dåliga:
- Vi har No-läxa... :S

Haha, men det är ju iallafall mer plus än minus! ;)


Annars så har jag många bra andra nyheter!

Jag kommer att vara med på Div ll hoppning, start den 23/9, dagen innan min födelsedag!
Jag red för min nya dressyr tränare igår och det kändes så grymt bra!
Jag och Emma ska rida Lill-Myra imorgon! :)


Nu så ska jag sväva iväg på mina rosa moln till No-läxan... Blää.


P.S Sarah när kommer bilderna?

/Nora

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul det låter!!!!!!!!!!!!!

2012-09-07 @ 09:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0