Pay´n Jump!

Idag var det en väldigt lyckad dag! :)
Började med att gå upp vääldigt tidigt och åka till stallet med mamma, borsta och göra ponnyn fin! 
 
60 cm- En stor miss jag gjorde här vara att rida fram för länge så att han blev liite seg på dom sista hindrena men  men? Banan var ganska lätt, dock tappade jag bort mig en gång och fick "leta" efter nästa hinder...!
 
Efter klassen så var det bara in med ponnyn, borsta och fixa, ut i hagen, M A T , göra betfor, byta om, och börja om med allt till nästa klass!
 
LD (70 cm) - Red fram i ca 20 min för att han inte skulle bli för trött, bra drag! Han var allert och VILLE VERKLIGEN! Han kändes riktigt bra och jag är så hääääär nöjd med honom! Bästaa ;)
 
Åkte hem med 2 röd/svarta rosetter idag och har en försäkrad imorgon (om jag inte ramlar av... :S )
 
Anna kommer att lägga upp dagens bilder på mig, emma och henne här lite senare! 
 
 
Nu: Äta pizza! :P
 
/Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0