Läxdag idag

Dagen idag, ja den har varit slitig. Mycket läxor och städning. Jag har även kollat runt lite på blocket efter billiga häst prylar. Jag har ju fått lön idag (månadspeng 100 kr) hehe. Hittade många bra annonser men sen kom jag på att jag och mamma ska shoppa hästsaker nästa helg. Så det var helt onödt! :D. 
 
Jag har annars bara gjort läxor.
Är det bara jag eller känns det som att man aldrig blir klar med dessa läxor. Är det inte den ena är det den andra eller den tredje. Dom tar aldrig slut :thumbdown:. Som nu, jag har pluggat hela eftermiddan men endå är ingen läxa helt klar. Matten måste jag prata med pappa om, som är bortrest hela veckan, spanskan är glosor och det är väl några som inte vill stanna kvar i hjärnan och sen engelskan som jag måste skriva på datan för att läraren ska bli nöjd. Lixom ALLA.....utom HK men den var så god så den blev klar sabbt!;P 
Nog om detta sorliga sak. Ja det är väl det  jag har gjort idag!
 
Anna


sötisen. 
hehe någon som har sett tungan! :P eller mitt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0