Dicksson gick med syrran

Jahapp.
Idag blev detbara ridning i 15 min för mig för att det var meningen att Frida skulle prova att rida lite, skritt och trav osv. det slutade med att hon red i 45 minuter!! Det gick bra, båda tyckte att det var jättekul och eftersom att Frida typ inte hade ridit förut (nog ridit ut på shettis från rasta i 30 min) så bästa killen tycke att det var jättekul att "lära henne hur man gör!" ;)
 
Red honom sedan i en kvart, lite trav, galopp och sedan avsluta med trav och då var han sådär gryymt duktig! Känns som att sitta på en OS-häst när man verkligen får honom med sig vilket jag börjar få mer och mer nu! :)
 
Världens bästa! 
Ofixad man på bilden, den rycktes idag! ;)
 
/Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0