Ut till stallet

Nu sitter jag på bussen för att åka ut till Rasta. Jag ska provrida en av dom nya ponnisarna, vilket jag skulle gjort igår men det blev inte så för att det var för blött och jag var sen så ponnisarna var blöta. Istället fick jag rida på Honey. Hon var seg i början men det lossnade sista kvarten när vi bestämde oss för att rida ute.

Igår så köpte jag lite saker, eller typ en sak ett penskrin. Vi köpte också lite saker till Melvin bl.a. En leksak som var så häääääääääär stor men han envisades med att få den...... Och såklart var den sönder nu när jag kom hem.
Hoppas att det går bra för mig Emma och Nora eftersom att alla ska rida idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0