Karlshem!!

Det ställe där man kan få äkta glädje är på KARLSHEM! 
Nu är vi tillbacks från ridlägret och skolan har börjat. Men det är rätt okej tycker jag. Nu tänkte jag skriva lite om Karlshem och sen kommer en bildbomb med en massa härliga bilder!!! 
På lägret så hade jag en jätte söt liten c-ponny som heter Mary Poppins!! Hon är en lagom pigg tjej som är väldigt posetiv. 
Från början så prov red jag en ponny som heter Pajasso. Men det känndes inte så kul.. Den tjejen som först skulle ha MP som hon kallas var för stor så då skulle vi byta. Då blev jag väldigt glad eftersom att jag vet vem som hyrde MP förut och då har jag sett en massa fina bilder på dom. När jag provred henne så känndes det jätte bra, och på kvällen så fick jag veta att jag skulle ha MP!!! Då blev jag såklart jätte glad!!:)
På lägret så red vi bland annat på teräng banan, ute i skogen på ridbanan och i ridhuset. Vi gjorde en massa kul på kvälls aktiviteterna som t.ex en lek som heter "Kaptenen kommer", alla ville typ köra den flra ggr varje dag. Det var tidiga mornar i dimman då vi gick till hagarna för att hämta dom underbara hästarna.
Om ni undrar något speciellt om lägret är det bara att fråga!? Men jag kan VERKLIGEN rekommendera Karlshem.
KARLSHEMS GÅRD = ÄKTA LYCKA!!!

 
I MISS YOU, MARY POPPINS!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ppnnyprinzessor- Nora

Bäst ❤

2012-08-31 @ 21:23:52
URL: http://ponyprinzessor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0