Hemma igen!

 
Nu är jag äntligen hemma igen efter 3 veckor i USA och 2 veckor på landet. Jag har haft jätte roligt den här sommaren och jag hoppas att ni också har haft det?! 
Om bara 3 hela dagar så ska jag och Nora ska till Karlshems Gård och till det stall där både Kaliber och Dick bor, och efter det lägret som är 1 vecka så ska jag lägga ut en bildbomb från USA och en bildbomb från Karlshem. Det kommer att bli så sjukt kul!!! Jag kan verkligen rekommendera det ridlägret till er som också är häst tokiga. Man längtar dit så mycket att man ändå inte längtar dit eftersom att det kommer att vara slut sen.
Här kör Kalle ett litet glatt bocksprång i en av dom fina hagarna på Karlshem! <3
 
I söndags så kom jag hem från landet och i måndags, tisdags, onsdags, idag och på fredag så har och är jag och Nora i stallet och tarhand om Bella. Idag så hoppade vi lite på Bella, det gick dåligt för mig för jag fattade lite för sent att jag svängde alldeles för tidigt så att Bella vägrade. Men för Nora gick det jätte bra. Och eftersom att Bella har haft lov nu så håller vi på att sätta igång henne så det är inte så mycket ridning nu. 
Imorgon så ska jag kanske hyra en av Rastas ponnysar så att vi kan rida i skogen. Men vi får se. De kanske kommer ett inlägg under dagen?! 
När jag var borta så hade Nora en liten frågestund. Då var det en som frågade hur jag kommer att göra till hösten med hästar.
Svar: Jag har inte bestämt någon speciell häst ännu men jag kommer att antingen bli medryttare eller fodervärd på Rasta eftersom att jag inte vill ha det hela ansvaret och att jag vill hinna göra lite andra saker. Rikard så att han skulle hämta 2 nya hästar från Holland och att det kanske var någon häst för mig. Men vi får se när dom kommer.
Imorgon så ska jag och Nora ta en tidig buss till stallet för att komma i form till ridlägret så nu måste jag gå upp men vi hörs här på bloggen.
Glöm inte att följa oss via Bloglovin så att ni kan se fort när vi har gjort ett inlägg eller så.
/// Emma:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0